duminică, 5 aprilie 2009

Despre acest blog

Trebuie sa recunosc ca si eu am fost "tepuit" de aceasta universitate particulara. Se spune ca este cea mai mare din Moldova, e cu siguranta cea mai mare universitate particulara din Iasi, dar ce se ascunde in spatele cladirii?

Pe scurt, va pot spune ca toti copiii profesorilor reusesc sa treaca orice examen cu brio, iar cei care nu au pile sau bani pentru spaga nu reusesc sa treaca.
Eu sunt un fost student de-al lor de la frecventa redusa, mai exact de la Facultatea de Drept. Orice examen dadeam...picam. Si nu pentru ca nu invatam. Ci pentru ca nu scriam de 10 si nu aveam pile.
Mereu i-am privit pe cei ce dau spaga cu dispret. Iar aceasta universitate nu este nimic altceva decat un loc in care se da spaga si se fac tot felul de "magarii".
M-am hotarat sa fac acest blog pentru a face cunoscute probleme acestei universitati. Deoarece e imposibil sa demonstrez ca profesorii de acolo sunt corupti, am spus macar vocea poporului sa aiba efect. Puteti scrie comentarii despre profesori, despre testele pe care le-ati picat, despre Andronovici, despre secretarele de acolo, despre filialele Petre Andrei si despre absolut doriti dvs. in legatura cu universitatea. Oamenii trebuie sa afle adevarul!

Un comentariu: